Sok vállalkozás, vállalat azt vallja, hogy helyben legyen az informatikája, ott legyenek a szerverei, adatai. Nekik kínáljuk klasszikus informatikai szolgáltatásainkat, akik saját telephelyükön, ugyanakkor minőségi informatikát kívánnak üzemeltetni.
serv-image-3
Rendszergazdai szolgáltatás mérnöki tudással, mérnököktől.

Mérnökeink és non-stop (24 órában) üzemelő Help Desk szolgálatunk adják azt a biztos támpontot ügyfeleinknek, hogy ne kelljen aggódniuk a hardvereik, szoftvereik és adataik miatt. Akkor is tudunk segíteni, ha a cég informatikusa olyan szakmai problémába ütközik, melynek megoldása szakterületi speciális tudást, ismereteket feltételez. Az ügyfelek telephelyein, irodáiban segítünk a problémák megoldásában és az informatika felhasználásának könnyebbé tételében.
serv-image-4
Távoli felügyelet, távoli szolgáltatások

Egyre több példa van arra is, hogy a helyi informatikához társul távoli szolgáltatás is. Ez jelenti egyrészt a helyi informatikai eszközök távolról történő szakmai felügyeletét, hibaelhárítást, segítségnyújtást, de jelenti azt is, hogy bizonyos szolgáltatási elemeket távolról, akár felhő alapon vesznek igénybe az Ügyfelek, mint például e-mail, webmail, vagy távoli  DR/Backup – mentési szolgáltatások, stb.
serv-image-5
Szerverek, szerverközpontok támogatása, üzemeltetés támogatás

Olyan vállalatoknál, melyek több szerverből, akár storage-ból álló szervertermet, szerverparkot üzemeltetnek saját kiszolgálásukra, speciális szakmérnöki tudással és tapasztalattal tudunk támogatást adni, akár üzemeltetésben, eszköz, vagy szoftvercserében, migrációban, vagy akár biztonsági és/vagy optimalizálási audit elvégzésében.

Telefon: +36 30 994 5755
E-mail: info@wirecorner.com